כולם כביכול יודעים מה זו הפרעת קשב, אבל רק מעטים לצערי מבינים באמת מה זה אומר להיות אדם עם הפרעת קשב. הפרעת קשב וריכוז זו הפרעה ותופעה מרתקת. כשמדברים על מבוגרים עם הפרעת קשב זה אפילו מרתק ומורכב יותר. מפליא אולי לדעת, אך התאמת יומן ותרגול השימוש בו הם כלי טיפולי בסיסי וראשון בכל העולם לטיפול בהפרעת קשב (safran). הסיבה מובנת – הפרעת קשב וריכוז באה לידי ביטוי בעיקר בדברים ה"רגילים" של החיים שכביכול הם הכי פשוטים –  ניהול סדר יום, ביצוע משימות מסוימות, איחורים, סדר בבית וכו'. אבל בישראל לא היה עד היום יומן שאדם עם הפרעת קשב יוכל להתמיד איתו.לשמחתי הפרעת קשב וריכוז זה תחום התמחות שלי.50% מהאנשים עימם אני עובדת הם אנשים עם הפרעת קשב וריכוז. מכיוון שהתארגנות ודחיינות הם מהבעיות המרכזיות ב -ADHD  ברור שיומן הוא כלי הכרחי כדי לשפר את התפקוד. הכרחי.

רב המבוגרים עם הפרעת קשב ניסו לנהל יומן כמה וכמה פעמים ופשוט התייאשו. ובצדק. היומנים בארץ לא מתאימים לאנשים עם הפרעת קשב וריכוז אלא רק לאנשים עם מעט משימות או לאנשים מאד מאד מסודרים.

יומן טוב הוא כמו טיפול תרופתי טוב. אדם עם הפרעת קשב שמצליח להתארגן בצורה טובה משפר את איכות החיים שלו באופן דרמטי. עכשיו יש גם כלי שיכול לאפשר זאת.

ומילה אישית – אפשר לפנות אליי במייל או בטלפון בכל שאלה שקשורה להפרעת קשב של מבוגרים (גיל 16 עד זקנה), להסבר שימוש אישי ביומן לאדם עם הפרעת קשב וכל סוגיה שקשורה לענין. יש מה לעשות עם הפרעת קשב, בזמן קצר ובכלים פשוטים.

אפשרות התגובות סגורה

אפשרות התגובות סגורה.