לשאלה האם יש צורך ביומן ידני חדש, חכם ככל שיהיה, בעולם ממוחשב מלא פתרונות טכנולוגיים, אענה בסיפור קצר: בן הזוג שלי הוא איש הייטק רציני ואף חובב פתרונות הנדסיים שמעולם לא כתב בעט ונייר. כשהתחלתי לעבוד על "עוזר אישי" הוא אמר שזה אחלה רעיון אבל לו קצת קשה להתחבר לזה כי לו עצמו מעולם לא היה יומן. ואז נכנסנו לשנה מאד עסוקה. ו"הר" המשימות גדל וגדל ו… יום אחד ראיתי אותו לוקח עותק לדוגמא מהשולחן שלי ומתחיל להכניס את כל המשימות שלו פנימה. הייתי כ"כ המומה מזה שיצאתי עם הכלבה להתאושש.

הוא? לרשום משימות? ואם כבר לרשום אז במשהו ידני? הרי יש לו טלפון ומייל וגישה לכל שכלול אפשרי… החלטתי לא להתערב בהיווצרותה של תופעת טבע מוזרה ולראות עוד שבוע -שבועיים מה קורה. האמת שלא חשבתי שזה יחזיק מעמד מעבר לכמה ימים.

כעבור שבוע הוא רק כתב בו יותר. ואחר כך יותר. ופתאום גם בעמודה החודשית הקבועה, זו של הטווח הארוך. תכנון לטווח ארוך! בעלי! הרי זה לא ייתכן!. וכך זה המשיך חודש ועוד חודש – כבר יותר מחצי שנה. זה באמת מקסים לראות, לעיתים אפילו מפתיע. מדיי פעם היה שולח לי סמס "היומן שלך מדהים" או "חייבים להוציא את הדבר הנוח הזה".

גילוי נאות – אני אוהבת פתרונות טכנולוגיים, אך בתחום זה הם מבזבזים זמן יותר מאשר חוסכים זמן, יש בהם תמיד איזה סרבול, קשה לראות תמונה רחבה של כל המשימות והלו"ז ובסופו של דבר כותבים בהם מעט מאד. עבדתי עם המון אנשים שניסו את כל סוגי הפתרונות הממוחשבים הקיימים ורק במקרים בודדים מאד כלי ממוחשב היה פתרון שעבד לאורך זמן. 

אם ערן משתמש ב"עוזר אישי" זה כנראה באמת יכול לעבוד לכל אחד.

אפשרות התגובות סגורה

אפשרות התגובות סגורה.